Periode 4 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu Periode 4 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu

Periode 4

Door: Agnes-Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

20 September 2016 | Nederland, Nijmegen

Na ons bezoek aan Lorraine (Sydney) Marjolein en Jock (Brisbane) leggen wij ons toe op Nationale Parken (NP). Blue Mountains,  Lamington, Sea Acres rainforest, Billabong Koala park,  wetlands, etc etc.

Meestal moet je muisstil zijn en zeer geduldig en maar luisteren.

Heel indrukwekkend was de 2 - daagse tour op zandeiland Fraser. Reusachtige bomen, onverwacht groen, waddies,  zuivere stuifzanden dingo's en meren. Ook de boottoer Whale watching, noordzijde van Fraser Island was een topper.

Ik probeer nu 10 foto's op waarbenjij.nu te zetten (niet altijd gelukt).

Groetjes, Agnes en Rob

• 20 September 2016 - 15:26

Nellie En Jan Spies:

Dag Rob eb Agnes,
    Mooie natuurbeelden van een duidelijk ander continent.
    Vandaag vertelde ik Engelse middelbare scholieren over de natuur in de Stadswaard.
    Ze vonden the bridges and the traffic over the river Waal amazing.