Dag 1 Sydney - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu Dag 1 Sydney - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu

Dag 1 Sydney

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

08 September 2016 | Nederland, Nijmegen

Dag 1 Sydney
Een heel hartelijke ontvangst op het vliegveld van Sydney en aurorit naar ons hotel in Sydney door Lorraine. Na deze ontmoeting een drankje in een pub en dan heerlijk slapen na de 24 uurs vlucht.
De volgende dag hebben we onder begeleiding van Lorraine Sydney verkend. Geweldig, alle hoogte punten van Sydney gezien. Een prachtige wereldstad; Opera, Habor Bridge, Rocks, Botanische tuin, down town, thee huisje, Bridge museum, . . . . . en 's avonds eten in Balmain (waar Lorraine woont).
Lorraine heeft ons erg verwend met de inkopen die ze voor ons gedaan heeft om de eerste dagen te overleven. Inclusief een Portable Potti voor ons in de Camper.

• 08 September 2016 - 19:13

An:

heerlijk was het ook, toen Lorraine ons (joop en mij de eerte dagen Sydney heeft laten zien, vooral het opera gebouw was fantastisch doe haar mijn hartelijke groeten liefs an.