Periode 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu Periode 2 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu

Periode 2

Door: Agnes-Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

12 September 2016 | Nederland, Nijmegen

Hoi iedereen,
Geweldig onze camper. Na Sydney de Blue Mountains waar we de drie Sisters ook met 'blauw' hebben gefotografeerd. Toen naar de wereldberoemde grotten van Jelonan. Immens groot en authentiek. Agnes mocht in de 'cathedral' een aria ten gehore brengen. In Hunter Valley genoten van de grote druivenvelden. Timbertown in Wauchope doet zijn naam eer aan hoe de eerste setlers hier pionierde met hout, 1830 tot 1940.
In Port Macquary het koala hospital bezocht. 170 vrijwilligers onderhouden dit hospitaal.
Tot de volgende keer, Agnes en Rob

• 12 September 2016 - 16:47

An:

veel plezier daar in australie ik kijk elke dag naar julie belevenis, maar ik mis julie briefjes, elke dag..?waarom stuur je niet elke dag een briefje,dat hoort toch?.. groetjes an

• 12 September 2016 - 20:59

Nellie En Jan Spies:

Hoi Rob en Agnes,
    De reis verloopt goed zo te lezen. Een aria zingen in Australië .... ben je op tournee met Andre Rieu?
    Goede reis verder. Hier erg warm. Groeten Jan en Nellie