Periode 3 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu Periode 3 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu

Periode 3

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 September 2016 | Nederland, Nijmegen

Wij zijn aangekomen bij Marjolein en Jock in Brisbane. Een hele fijne ontvangst met borreltje, wijntje, diner, leuke verhalen, etc, etc.
Het is me nu gelukt om foto's bij de verslagen te zetten, dus kijk even terug bij de vorige verslagen.
Groetjes, Agnes en Rob

• 13 September 2016 - 15:31

Elion:

Hallo Agnes & Rob,

Mooi dat alles zo goed gaat met jullie en de reis vlot verloopt. Hopelijk is het bij jullie ietsje koeler dan hier, want als ik mijn buitenthermometer moet geloven is het nu 32 graden. Vanaf vrijdag gaat de temperatuur wat zakken. Prima, want wij gaan donderdag fietsen vanaf Oegstgeest naar Hoek van Holland en dan verder via de LF12 naar Nijmegen. We wensen jullie nog veel mooie dagen daar aan de andere kant van de wereld en zullen jullie missen de 25ste.

Hartelijke groeten van Annie & Elion.