Periode 6 Magnetic Island - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu Periode 6 Magnetic Island - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rob Croes - WaarBenJij.nu

Periode 6 Magnetic Island

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

23 September 2016 | Nederland, Nijmegen

Vroeg opgestaan om een lange dag op Magnetic Island door te brengen met wandelen. Magnetic Island ligt zo'n 15 km voor de kust van Townsville en is een heel populaire vakantie bestemming. Maar het heeft mooie wandeltracks en een nationaal park. Daar gaat het ons om. Wij wilden rots wallabies en koala ' s spotten. Endat is gelukt! We hebben 14 km gewandeld en op het heuvelachtige rotseiland in totaal 380 m gestegen. Het was erg heet maar we werden beloond met veel natuurschoon.

Groetjes, Agnes en Rob

• 23 September 2016 - 18:21

AN:

Leuk om weer iets van jullie te horen.
    Ik dacht dat Jock nu gepensioneerd was?

Leuk dat jullie de wallabies en de koala,s goed konden zien.
    Het weer hier is ook lekker, geen regen en soms het zonnetje Fijn dat jullie zo goed samen kunnen wandelen.